Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 28, 2015

Kita Cuba Spageti

Assalamualaikum....

Wah kemain lagi ko Zura....sekarang terjah Deco Cafe aje....hahaha...nie gara-gara adik aku makan spageti cabonara kelmarin....terus set nak makan spageti cabonara....

Malam semalam janji dengan Imah nak bayar hutang pastue nak bank in duit Zie beli barang shaklee....so jumpalah di Petronas Kuang....center antara Kubu Gajah dengan Sri Kundang....

Nasib mesin cash deposit tak meragam....so segalanya dipermudahkan....lepas dah selesai terus bawak mak aku pergi Deco Cafe makan....bukan aku je mengidam....mak aku pun sama...hehehe...

Nasib kedainya dekat dengan rumah...nak terjah berapa kali pun tak de hal....




Bukan main relax anakku...dengan kaki naik sikit....


Dah pandai mengicak sekarang nie...


Bandung cincau...


Seafood spageti....sedap tp lama-lama muak...tetiba masa order terbayang mee rebus...kikiki...next timelah ye mee rebus...


Spageti cabonara...not badlah...pilihan adik aku Wiyah...mak aku order yee mee sizzling...mak aku cakap sedap...

💝 zura 💝

2 comments:

Myra Jay said...

Amboi sedap tu.. dengan duduk relax je nengok ha :)

Zura Tahir said...

Hehehe...asyik dia makan...