Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Sunday, January 25, 2015

Tewas Kepada Vivix

Assalamualaikum.....

Vivix memang diperakui boleh menghentikan perokok tegar....waaah....nie betul-betul mujarab nie....kalau sesapa dok kata vivix mahal....cuba buat kira-kira kalau beli rokok pulak...

Mengikut pengalaman aku tengok bapak aku, abang aku, pakcik aku, seppu-sepupu aku merokok...sehari dorang boleh makan dua kotak....bayangkanlah...tapi masa dulu harga rokok masih mampu milik....

Kalau kesemua duit tue beli vivix lagi berbaloi-berbaloi....bukan je boleh berhenti merokok malahan dapat kesihatan optimum sebab kandungan resveratrol yang tinggi....selain anti oksidan yang kuat....

Sempena promosi bulan Januari...pembelian enam botol percuma satu memang sangat berbaloi....pakat-pakat beli tujuh orang pasti dapat penjimatan yang affordable...



Testimoni perokok tegar yang akhirnya mengalah dengan vivix....

~ zura ~