Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, July 7, 2009

Cerita Semalam

Assalamualaikum....

Semalam aku m.c untuk bulan 7...aku nie kan tiap² bulan m.c....tak sah kalau tak ambik sehari m.c....sebenarnye dari hari jumaat lagi aku dah rase demam nak kunjung badan aku nie...aku ingat lepas makan ubat kakak aku dah boleh terus baik rupenye tidak...

Mungkin tak serasi ubat tue dengan aku...so kena lah jumpa doktor jugak...mule² macam malas jugak nak ambik m.c...ialah sekali pergi kena sure RM40.00 ke atas...ubat sekarag mana nak jumpa yang murah²...aku ambik m.c di Klinik Aspalela Subang nie aje...

Tapi dalam sakit² tue...sempat jugak berjalan sana sini...mule² aku pergi bank CIMB Subang Airport dulu lepas tue braru pergi ambik m.c...adik aku temankan aku.....dalam pukul 2.00 petang aku terus ambik mak, adik dan kakak aku terus pergi rumah sepupu aku di Ampang...kelam kabut sekejap...

Kita orang nak sign agreement beli kerete di PBB Puchong...jauhlah sungguh...kerete beli guna nama aku...kerete 2nd hand je...kenari....lepas sudah sign semua pergi pulak used car tengok kerete tue lagi sekali...sebab aku tak tengok lagi kan kerete tue...used car tue pulak di Sri Kembangan....

Sudah selesai semua ingatkan nak pergi Satay Station sekali adik aku ade hal pulak...nak pergi makan² KFC pulak dengan member² dia...tensen saje aku...sudahnya ktorg balik terus...dan memulekan kehidupan seperti biasa....ari nie aku pergi keje dari Desa Coalfield....


Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

aku skt2 dtg gak pergi keja..tak larat beb

Zura Tahir said...

ambiklah m.c cm aku...ehehe...