Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 3, 2009

Bahayanye Darah Tinggi

Assalamualaikum...

Tghr td aku ngan 3 org mber aku g melawat sorang staff indonesia Jasa kat Hospital Sungai Buloh...dh 2 minggu dh dia admit hospital sbb pengsan masa buat keje....baru aku th betapa bahayanye sakit darah tinggi nie erk...

Kalau dulu bkn xth tp sbb blm jd depan matakan...so cm rase "eleh xdelah bahaya sgt"....smpai je sana ktorg bergerak ke wad 7B katil nbor 18....mmg bercucuk sana sini....dia dlm keadaan koma....

Keadaan dia mmg menyedihkan lah...kepala dia dh di operate...sbb ada darah beku...adelah salur kat kepala dia...pastue kat leher lg...ade cm tiub...mata dia lak terpaksa di lekatkan ngan soletape sbb b4 this mata dia terbukak....tujuan supaya mata dia xmerah...

Ktorg nie mmglah xth baca bahasa mesin...tp aku xlepas peluang nk tgk function² mesin tue...agak nye cina sblah tue tgk aku tertgk² mesin tue...dia pun bgth...smpai je aku cm pelik sbb mesin tue dh berbunyi..org lain nye mesin senyap je...

Aku tnye mber aku nape mesin tue berbunyi...drg pun bknnye th...tue cina tue ckp...yg mesin mber ktorg nie menunjukkan condition dia cm agak kurang elok skitlah...so cina tue suggest call nurse...tp ktorg refer pd receptionist depan tue je...

Nurse tue ckp...rupe²nye dia dh paralyse one body....sian dgr...dia dh xleh bg pape response pun...sblm nie doktor bg dia ubat tido...tp skrg nie dh xbg dh...tp dia tetap dlm keadaan koma....no point pun nk check...mase nie lah br aku th bahayanye darah tinggi...

Free Signature Generator

No comments: