Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, July 22, 2009

Card Reader

Assalamualaikum....


Inilah adapter tuk aku load gmbar dlm p.c sekaligus bleh masukkan dlm blog gmbar² yg aku snap....klau dulu aku guna motorola...just gune USB cable je...itu pun boleh gak tp kena install...oleh kerana cm malas nk install aku beli yg cenggini je...

Masa gmbar hset motorola tue...kecik aje gmbar nye...lah nie aku dh tukar ke nokia...nk bertukar angin ke nokia plak...tue yg gmbar dlm blog aku nie besar...leh lah nmpak jerawat kat muke...

Bende alah nie aku beli kat The Store ari tue...yg aku g ngan 2 org adik aku tue...harga nye RM25.00...xthlah klau kat tmpat lain lg mahal ke atau lagi murah ke...yg penting aku dh pun beli...hehehehe...

Kelebihan bende nie boleh gune tuk sume jenis memory card...motorola ke...nokia ke...sony ke...camera ke...tue yg rase cm best je beli... :) ....dia ade 3 pilihan colour...putih tulisan oren, putih tulisan biru n hijau katak pisang...








Free Signature Generator

6 comments:

~ain said...

Biarlah ini bukan entri besday pun.. Nak wish juga.. Tengok ka blog ena.. So, Selamat Hari Jadi laaa..

Semoga panjang umur, murah rezeki... cepat kawin.. hmmmm... apa lagi ek?

haaaa... semoga ceria selalu!!

Zura Tahir said...

time kacihlah ain...xde hadiah ke...broadband ke...hahahha..

zh-ena said...

mmg mudah pki card reader..tak payah nak kuarkan wayar yg panjang2

iman said...

ko nie kan ra...mmg over tau, org dh wish kira syukurlah...hahaha

Zura Tahir said...

tp tuelah na...nk load je kena kuarkan memory card...dh lah phone nie nk bukaknye susah...tp pape pun alhamdulillah...

Zura Tahir said...

yelah aku nk ucp alhamdulillah lah nie...