Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, July 8, 2009

Ubat Batuk

Assalamualaikum....

Hebat betul penangan ubat batuk nie ye....selama nie aku tahu ubat batuk nie mmg mengantuk tapi tak tahu pulak mengantuk yg macam mana....dek kerana aku m.c hari tue...so doktor bagi ubat batuk sebab memang aku batuklah...pe kejadah mintak ubat batuk tp xbatuk...

Sebelum nie aku minum ubat batuk kakak aku yang warna dia hijau kebiruan tak delah ngantuk mana pun...bile aku minum ubat batuk aku nie yang warna dia hitam....ya Allah....tak sampai 1/2 jam aku dah mengantuk giler...

Masa tue tengah tengok t.v landing atas sofa....memule tue just nak duduk je lah lame² mata nie dah nak tertutup....terus ambik bantal kecik dan letakkan kat kepala...apa lagi teruslah mata aku nie kuyu....mase tue pukul 8 lebih....

Sedar² je sudah pukul 10.00....t.v pun kakak aku dah switch off...dalam mamai tue aku bangun terus naik atas....sampai je atas baru teringat baju tak iron lagi..."aaahhh...nanti² lah kalau terjaga pukul 1 ke pukul 2 ke..."

Masa tido tue aku on lampu dan pasang radio tujuan kalau terjaga bolehlah iron baju...memang terjaga tapi lain pulak jadinye...aku off lampu..off radio terus sambung tido...hehehe...memang tak boleh angkat langsung mata nie...

Pagi barulah mengagau iron baju....tapi jaga awallah...sebab dah budget kan nak iron baju...patutlah baby sitter bagi ubat batuk je kalau nak senang jaga bebudak kat nursery...aku pun tak sangka macam tue penangan ubat batuk tue sebab jarangkan minum...

Free Signature Generator

No comments: