Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, December 12, 2009

Pasta Goreng

Assalamualaikum....

Balik keje ari khamis terus aku tuju ke dapur...biaselah aku nie...lapakan..pastue aku tgk adik aku ngan mak aku tgh goreng bende alah nie...mak aiii sedapnye...pasta goreng kabonara...ye ke...hahahha..aku agak je...

Ape lg pas je abis masak terus lah senduk dlm pinggan...pastue bwk depan terus ngap...tp bace bismillah tau...alhamdulillah....pasta, makaroni atau spagetti sedap klau goreng pedas² tp spagetti sedap klau berkuah...itu feveret aku....





Free Signature Generator

6 comments:

Unknown said...

Bila dah perut berbunyi..
Makan pun tak ajak kita noo..

Zura Tahir said...

hehehe...jauh sgt...cm ne nk ajak... :)

azianierdawati said...

sila poskan ke sy ye..

Zura Tahir said...

xsmpat nk pos dh basi...huhihihi

Dak Wan® said...

Bologniese dgn Marinara... Mana yg best erk? Hehehe.

Zura Tahir said...

bologniese tue byk chesse...muak jgak makan...marinara xpnah rase plak...