Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, December 23, 2009

Lunch Di Skypark, Subang Airport

Assalamualaikum....

Ari nie Ena ajak aku makan kat Skypark Subang Airport...dah lama sgt x jejakkan kaki ke sana...mase last g sana yg aku nk buat loan ASB ngan CIMB...yg kete aku kena bam tue...mmg dh lain sgt subang airport nie...

Dulu aku g under construction tp lah nie dh cantik dah...kitaorg makan kat noodle ape ntah nama restoran tue...sblah Big Apple...sblm tue ktorg g beli donut kat Big Apple tue...mcm² jenis donut ade...pilih aje nti budak tue ambikkan...hehehhee...

Tempat kopitiam cm nie mmglah serve dia al-lembab sikit...agak xberbaloi² menunggu...lg plak aku kena kejar mase supaya xmsuk lambat ke opis...itu pun lambat jugak....nk th nape aku lmbat masuk opis...esok aku cite atau nti krg terjah blog Ena....

Okeylah, aku biaselah mesti nk tunjukkan ape ktorg makan kan so...krg scrool down aje lah...rase noodle nie okeylah...xdelah teruk mana pun...aku klau nk complaint pun service je....harga standard ngan mana² kopitiam...




Buku Menu.....



Sudu n garpu (adik aku Wiyah sebut gafru) aku...ini pun nk snap jgak...


Ice Lemon Tea ktorg....RM3.50....



Beef Ball Noodle Ena....RM9.90....



Hong Kong Style Wantan Noodle....aku nye...RM9.90


Free Signature Generator

6 comments:

Dak Wan® said...

Boleh tak tahan tengok rege makan camtu.... Sedap ke?

Zura Tahir said...

boleh tahanlah...sekali sekala nk makan xsalah makan...klau every day mahunye tokeh balak pun kopak...

zella y said...

beef noodle tu nmpak sedap...
harga pun okay...

zh-ena said...

mesti tak sabar nak tggu next entry kan

Zura Tahir said...

erm...okey kot...hehe

Zura Tahir said...

pe lg na...mule lah mengarang...