Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, February 1, 2010

Enjoy The Result

Assalamualaikum.....

Untuk hari senin nie aku dapat 2 keputusan dari contest yang aku sertai....Reddish & Banner Wish Contest....sungguh teruja nk tahu sape menang....sapa kalah...kalah tue aku lah...hahahha....xkesah lah jnji rockkkkkkkk.....




Walaupun Zie tak announcekan in clearly sapa yg menang....just bg clue je tp aku tahu sapa yang menang....aku tumpang heppy tuk mber aku nie....Enaaaaaaa.....minah nie berjaya tambat hati Zie tuk menang...suit tuk nama amoi nie....




Lagi satu Banner Wish contest nie....aku dapat ranking ke-10 dari 23 penyertaan.....not bad lah....tahniah kepada MuhdArif yg berjaya mendapat 146 komen....mmg marvelous lah.....aku tak rajin tuk promote....so inilah hasilnye....okey....sweet today.....



Free Signature Generator

No comments: