Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, February 8, 2010

Kalau X-BF Korang Invite Dalam Facebook

Assalamualaikum....

Pagi tadi tgk email masuk....sekali adelah satu invitation kat Facebook....aku tgk nama....dlm hati "sapa nie"...tgk gmbar mcm xpnah tgk...aku xde kawan yg bermuka cenggitu....pastue bacelah msg FB dia...dr msg dia mcm dh lama kenal...

Erm...tapi dalam hati dok tertanya² sapa yg invite nie...oleh kerana aku nie mmg suke accept so aku accept jelah...hehehe...perangai betul...tetiba kan dtg plak satu pertanyaan dlm hati nie..."mcm mana kalau tetiba x-bf aku invite aku"....

Hehehe...1st mesti aku gelabah katak ayam....msti jantung aku dup dap dup dap...pastue mesti aku nk tgk content dlm FB dia...kot² ade gmbar dia upload mase ktorg bersama ke...manalah th kan...paling penting nk tgk status diri dia...

Klau dia dh kawin mmg saje nk buat aku jeles...tp klau dia belum kawin mmg mcm ade hati nk balik kat aku je...atau pun rindu sesgtlah tue....tp bg aku yg face bende alah nie sure aku akan berlagak macho...berlagak mcm diri ini di kejar sang x-bf...

Hahhaha...tp klau sekadar nk berkawan ngan aku tak salah....lagi pun kite dh mmg kenal...tp boleh ke aku hadapi sume tue...sbb zaman dh berubah...klau dulu status sbg pasangan romantik gitu tp skrg sbg kawan plak...erm...

Orang ckp klau tak boleh hadapi baik jangan cari pasal...tapi aku sendiri tak yakin dengan diri aku...boleh ke tak aku hadapi...erm...payah tul lah....nak terkilan pasal jodoh nie tak boleh sebenarnye...ade yang terbaik untuk kita setiap manusia nie...

>>>Kalau korang cm ne erk...????



Free Signature Generator

10 comments:

A N A K - A N A K K U said...

hahaha aku terima jerk..leh tau kehidupan dia...dan per salahnyer berkawan...mase tau lepas tue jadi lebih serasi....heheheeh tp mesti tiap kali berbalas msg ker, hati berdebar, bunga bertebangan...hahaahah

Khaizarien said...

accept aje... tanda nye die masih ingt kite..bia la..die nk tgok kite cam ne skang.s o kute tunjuk la yg kite nie lebih sempurna ;)

Khaizarien @ atie Blog

Unknown said...

hehehe..soklan yang bernas zura.

aku sebenaunye baru jek accept ex-bf aku dlm fb 2 minggu lepas. tu pon lepas peram request die hampir sebulan. tapi pastu buat biase jek. bile die msg baru aku reply. so skang ni kawan-kawan biase je...huhuu

zh-ena said...

aku terima jea..sbb mmg dah terjd kat aku pun hehehhehehe

accept jea sbb perkara dh lepas kan..jgn di kenang semuala

Zura Tahir said...

betul kan...itu tandanye dia masih ingat kat kite...thanks atie 4 ur 1st comment...

Zura Tahir said...

klau jd kat aku mmg aku akan buat cm ne yg ko buat...tunggu dia bg msg baru reply...hehehe...

Zura Tahir said...

erm...tp susahkan nk lupekan terus...

Zura Tahir said...

wah...power ayat ko mah...org sasteralah katakan...hihihihi

ezey said...

accept je zura...heheheh

Zura Tahir said...

hehehe...sume suruh accept nie...xpe kite tunggu bile dia invite ye.. :)