Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, March 3, 2010

Family Day Ke Pulau Langkawi - Last Part

Assalamualaikum.....

Okey nie last part tuk trip ktorg nie....okey...nie cite pasal naik cable car....sepanjang aku kat atas tue mmg menyenap ajelah gmbar keje aku...mcm photograper professional plak kan...nak naik ke jambatan tue punyelah azab...naik ketaq lutut...uuuiii ckp kedah...hehehe

Sampai kat atas abis sume tempat ktorg tawaf...larat ke tak larat ke ktorg tetap berazam untuk teruskan....tp satu je...ktorg tak cacakkan bendera Jasa...hahaha...mcm tawan gunung Everest plak...tak kesah lah jnji ktorg ♪ menuju puncak gemilang cahaya ♫...

Okeylah tgk ajelah gmbar kat bawah nie...



Permandangan dari atas puncak....serun krg...

Gambar kenang-kenangan...bukti yang ktorg telah berjaya menawan puncak nie...


Lagi gambar dari atas puncak....

Bergambar ngan mamat² jasa...3 org mamat yang kat bawh nie still available...sapa nak...lelong lelong...naya je klau drg th aku lelong drg...

Hari terakhir di bilik...br teringat nk snap gmbar...almaklumlah aku ngan Kak Ina nie bkn jenis cameraholic (ada ke ayat nie)...

Ini hari terakhir sblm bertolak balik...klau org kedah thlah nie kat mana...Dataran Lang...planning ktorg tempat nie mase 1st day smpai...tp dek kerana ferry yang delay buat segalanye terdelay terus....

Penjaga bumi Langkawi...

Ini mase di jeti Kuah....saat² membosankan bile part menunggu nie...okey...dah abis aku bercite psl trip ktorg...nti ade lg cite psl aktiviti kat sana...tunggu je lah...ape aku dapat...ape jadi...hehehe...


Free Signature Generator

1 comment:

~ain said...

tak sabar nak pi langkawi ni!! macam best je tengok zura pi sana.. eh? mana? man? ole2? hahhaha