Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, March 29, 2010

Heppy Birthday Mak

Assalamualaikum....

Hari sabtu malam ktorg buat small celebrate untuk besday mak aku yang jatuhnye pada 26.03.2010....memule tue aku just tanye kakak aku...

"Angah tak belanje kite ke??"
"Asal ko tnye cm tue??"kakak aku soal aku balik...
Sambil sengih aku jawab "Yelah selalunye klau besday mak ngan abah mesti angah belanje kite"
Dalam hati dasar nk makan free aje aku nie...

Pastue terus kakak aku call angah & adik² aku tnye nk masak ape...teruslah siap nak balik umah mak aku...sebelum tue singgah kedai sat beli barang...kakak aku nak buat bihun sup stail kedah sbb dia cakap kedah punye senang....

Sampai je umah mak aku teruslah ktorg menyelesaikan misi memasak....dalam pkul 8 lebih angah aku balik bawak kek...secret recipe....dah lama tak makan SR nye kek...walaupun tak sume anak² dia ada tapi dah cukup buat mak aku heppy...

Sebenarnye aku nk snap gambar mak aku tapi dah bapak n adik² aku perli aku gune hset je snap gambar sbb angah aku gune camera canggih dia DSLR tue...uwaaaaaaaa...terus jatuh gedebuk kekerdilan diri ini.....

Teruslah simpan hset...hahaha....ini jelah gmbar yang aku dpt snap...






Kek nie dah cacat sikit masa nak kuarkan dari kotak....


Manis sungguh mangga ini...



Free Signature Generator

2 comments:

Unknown said...

kim salam kt mak ko ek..

azie said...

sedapnya.... mesti seronok dapat sambut rmai2..