Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, March 3, 2010

Family Day Ke Pulau Langkawi - Part 1

Assalamualaikum...

Okey, pagi nie aku paksa mood aku untuk update holiday di Langkawi....hhihihi....seronok teramat sgt g sana....tapi penat atas jalan....sbb ktorg bukannye naik flight....naik bas n ferry....kena plak ferry delay....adoooiiiiii....

Bertolak dari Jasa hari khamis malam jumaat 25.03.2010....dalam pkul 10 malam ktorg ready to go....aku lambat sampai sbb leka tgk cite 999...uwaaaaa...xdapat tgk cite Penunggu Gunung Raya....sampai je trus lah letak beg dalam bas....

Okeylah, tgk ajelah gambar yang aku edit nie.....


Suasana masa dalam bas, di jeti dan ferry...membosankan sebab sampai dalam pkul 6 lebih...ferry sampai pukul 10.30...bayangkanlah...tapi sementara tunggu tue kitorg g breakfast kat Kuala Perlis....


Suasana perjalanan ke Pulau Langkawi....




Sesudah sampai di Jeti Kuah...pe lagi...snaplah....

Ktorg check in kat Pusat Latihan Panorama....kat hotel nie cume di book oleh staff Jasa sahaja....mmg privacy sikitlah tuk staff Jasa....ini suasana bilik aku ngan Kak Ina...room 313...not bad lah....



Hari ke 2 ktorg g kilang Gamat....ini kedai jual gamat...macam² jenis ubat berasakan gamat ade kat sini...mmg rambang matalah...aku belilah sikit ubat gamat tuk umah...



>>>Mmg enjoylah.....okey c 4 the next entry....



Free Signature Generator


No comments: