Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, March 3, 2010

Family Day Ke Pulau Langkawi - Part 2

Assalamualaikum....

Welcome the second part for our trip...hehehe...cakap omputih plak...okey...nie plak aktiviti hari ke 2 ktorg...g Kota Mahsuri...kalau dulu nama dia Makan Mahsuri...tapi skrg dah tukar nama....mungkin sbb kat sini ade byk bende yang boleh di tgk...

Lepas pegi Kota Mahsuri ptg lepas Zuhur dalam pukul 3 ktorg bertolak g tgk beras terbakar....kat beras terbakar nie mmg happening tapi galat sikit sbb tak lama kat sini...nape aku ckp best sbb ini org ppuan suke...

Terlalu byk kedai sepanjang² lorong nk ke beras terbakar....ade dalam 40 buah kedai...mcm² jenis kain batik, keychain, baju, tuala ade di jual kat sana...mmg rambang matalah...tak tentu arah jgak nk kesana....hehehehe...

Kat beras terbakar nie aku beli keychain ngan kain batik tuk kakak aku, aku n Ena...Ena pesan beli kain batik nak buat baju kurung...mmg lawa...nasib baik Ena berkenan ngan kain batik tue...punyelah rushing smpaikan aku terambil 2 helai sama design tuk Ena....erm....

Layanlah gmbar kat bawah nie...


Bergambar sakanlah ktorg dalam nie...tp aku lebih suke snap gmbar sekitar² tempat tue...sbb tue gmbar aku xbyk mana pun...


Haaaahhh...kan aku dh ckp aku mmg suke snap gmbar sekeliling....


Okey nie plak kat Beras Terbakar....lepas je tgk beras terbakar teruslah snap gmbar...dulu mber aku ckp boleh korek² nk tgk beras tue tp skrg nie dia dh buat pagar...klau nk th tmpat ktorg bergambar tue sebenarnye rumah orang...

Lupe plak nk bgth....pd hari yang sama jgak ktorg g naik cable car...fuuuyyyyoooo...tingggiiiii....hehehe...org br smpai Langkawi...tue yang cm xcited...



Nie gmbar dlm cable car....2 orang budak kecik tue anak Kak Eda...aku ngan Eiz jd baby sitter sbb mama drg takut nk naik....hehehe...Eiz asyiklah menjerit bile takut...aku steady je...siap pandang bawah lg...hehehe...sbnarnye bile pndang bawah tak nmpak tanah so beranilah...cume nmpak daun² pokok je so tak thlah ketinggian tue bape tinggi....klau tak kecut jgak...ingat aku berani sgt ke...



>>>Tunggu the next part....





Free Signature Generator

1 comment:

zh-ena said...

seronoknya bila aku akan jejakkan kaki ke sana plak kan