Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, December 28, 2010

Banyak Sungguh Lah Keje Ari Nie

Assalamualaikum....

Fuuuuuuuuh...letih...keje dah separuh settle....tinggalkan untuk esok plak...kang buat sume ari nie....esok dah tak de keje plak...lagi pun exec aku esok cuti....so aku tak de lah di ganggu sangat walaupun dia tak delah kategori suka mengacau keje aku....

Boleh buat keje dengan relax....boleh settlekan keje yang tertangguh....jadi pekerja dedikasi sikit....tapi bila ketua cuti aku kena take over keje dia then big boss mulalah mintak yg bukan² kat aku...itulah inilah...rimas...

>>>Hari khamis aku ambik halfday petang...application form aku tulis ada urusan bank....tapi betul ke..???erm...
Blogger Templates

4 comments:

~ain said...

oh.. kena tulis ek sebab apa nak cuti? kalau ain, tak payah pun.. Cuti je laaa.. Asalkan tak lebih limit.

Zura Tahir said...

kena ain...sbb tue lah kekdg tue reason nk g bank pdhal g tmpat lain..

emieysandra said...

byk keje..bykkn rehat
take care!
~_^

Zura Tahir said...

tq emiey...