Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, December 9, 2010

InsyaAllah Aku Postkan Ari Nie

Assalamualaikum....

Kepada pemenang² cabutan Merry Go Round dan susulan cabutan MGR...insya Allah ari nie aku akan postkan hadiah kalian...agak terlambat aku postkan...lately nie bz ngan macam² hal....kesihatan yang kurang memuaskan...

Lima pemenang cabutan MGR...sorang lg pemenang aku bg by hand je...

Nie plak pemenang susulan cabutan MGR aku tue...aku belum bgth lagi kan sapa orang nye...so tunggu jelah hadiah nie sampai kat orang tersebut...

Jumlah keseluruhan 6 pcs aku kena postkan...


Free Signature Generator


6 comments:

lady-D said...

WAHHHH..BESTNYE SAPE YG DAPAT NI..TAHNIAH2 :)

Zura Tahir said...

tungguuuuuu ye d_la.

ardinihumaira said...

tahniah semua :D

Zura Tahir said...

terima kasih dini bg pihak drg....

Ya ALiya said...

tahniah la ye pada yg dapat hadiah ni...bestnyer.....

Zura Tahir said...

ala bknnye dpt moto ke kete Ya...cume secebis kenangan je...hehe...