Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, December 23, 2010

Berjumpa Owner Satay Station

Assalamualaikum....

Hari nie aku ada sessi temuduga ngan kawan aku...owner Satay Station...dh berjaya sorang member aku nie..mber pangkat mak² lah...so far dia dah ada 4 cawangan tuk kedai satay dia...alhamdulillah...suka aku dengar....

Tapi sehingga ke hari ini aku belum berkesempatan lagi pegi ke kedai dia mencuba masakan dia...aku nie kan penggemar satay....harus aku cuba...tapi masa dia baru² berenti Jasa ktorg adalah order satay dia tuk satu majlis...

Mber aku nie memang pandai masak...aku suka kalau dia masak kueh tiow...perrgghhh..sedap....istimewanya kedai dia cuma ada jual satay ayam, satay daging, air dan mee rebus...sumenye kegemaran aku tueeeee...

Macam² jugaklah soalan yang kuar dari mulut ktorg nie nak tahu perkembangan dia sekarang...dia datang pun sebab nak tempah t-shirt kat opis aku nie....dari seorang tukang jahit jadi seorang usahawan berjaya...sapa sangkakan...

>>>Korang bolehlah berkunjung cawangan satay station di Kampung Pandan, Ampang Waterfront, Mont Kiara dan Setiawangsa....
Blogger Templates

6 comments:

attyfir said...

satay station ni kty penah pegi yg kat kampaung pandan tuh ..satay dia mmg shedap..mcm nak pegi lagik je .

A N A K - A N A K K U said...

ra aku pernah pergi, dpt special diskaun lagi....heheeheh mmg sedap

Zura Tahir said...

haaah...sedap kan k.ty..sy nie xpnah g lagi

Zura Tahir said...

eeeee...ko nie nk disc je..

TS Frima said...

enjoy your day :)

MR Bang Miji said...

kitew pom suke giler satay..me= antu satay..hehe