Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, December 27, 2010

Ramalan Aku Rabu Nie Untuk Malaysia

Assalamualaikum.....

Okey di malam yang hening nie....aku nak buat satu telaan pasal final kedua AFF Suzuki Cup 2010 yang akan bersiaran hari Rabu 29.12.2010 minggu nie....ramalan aku berdasarkan prestasi player kita pada final pertama ahad lepas....

Aku suka buat target saje-saje....sekadar suka-suka.....tapi tak delah mengharap sangat....kalau mengharap sangat nanti bila tak dapat ape yang aku target kecewa plak.....oleh kerana ramalan aku final pertama tersasar...kali nie aku harap tepatlah....

Okey...taknaklah cite panjang....aku nak Malaysia benam Indonesia 2-1 sebab masa peringkat kumpulan Indonesia benam Malaysia dengan 5-1......so ini ramalan dendam namanya....hikhik...tapi kalau dapat lebih hati aku lagi gumbira....

>>>Pape pun kita tengok resultnya Rabu nanti.....good luck Malaysia...MALAYSIA BOLEH....
Blogger Templates

8 comments:

mnt6277 said...

uihh,jangan jadi tukang tilik..HARAM!! :)

Malingshit Dan Indogsial

Zura Tahir said...

bukan nk jd tukang tiliklah mnt6277...saje nak teka2 je...

emieysandra said...

moge2 mnang lg :D

ardinihumaira said...

hehe....
ganti paul kak :D

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

3-1 kut ..hehehe Malaysia boleh

Zura Tahir said...

amin...doakan yg terbaik tuk malaysia emeiy...

Zura Tahir said...

ish..xnak lah...

Zura Tahir said...

kalau 3-1 pun best jugak tue joy...