Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, May 19, 2010

Aku Masih Berpeluang Untuk Tersenyum

Assalamualaikum....

Aku rasa aku dah pun bersedia....bersedia untuk tidak toleh kebelakang...walaupun kekadang ingatan ini segar terkenang...tapi aku akan cuba untuk terus aku pandang ke depan....segala memori dapat aku hilangkan dari pandangan mata ini...

Kekadang aku rase mcm tiada sinar untuk aku terus tersenyum...tapi kuasa Allah mengatasi segala²nya....hari ini aku nekad untuk terus berjuang dengan langkah aku yang aku rasekan yakin untuk di teruskan....

Dengan sokongan dari seseorang yang bergelar sahabat....aku boleh meninggalkan segala kenangan pahit tersebut...sesungguhnya Allah masih mahu aku tersenyum pada dunia...doakan aku terus tersenyum ye...



Free Signature Generator

4 comments:

~aSHa~ said...

insyaAllah selagi hayat dikandung badan...semoga sentiasa ceria...

Zura Tahir said...

aminnnnn...

Unknown said...

Ra, walaupun aku bukan lah 'sahabat itu', tapi sebagai kawan aku akan sentiasa menyokong ko, walaupun aku tak tau apa yang ko hadapi.. -KITAKAN KAWAN-

Teruskan berusaha sehingga mencapai misi ko tu ye ra..

Zura Tahir said...

hehehe...thanks sbb sentiase di sebelah aku...

sesungguhnye krg akan th jgak satu hari nti....tungguuuuuuuuuuuuuu....