Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, May 13, 2010

My-EG Tolong Renewkan Lecen Aku

Assalamualaikum...

Akhirnya sampai jugak lesen aku...geram punye pasal kan pegi post office asik offline je...aku suruh kakak aku tolong buatkan melalui My-Eg....tapi kos lebih sikitlah compare ngan buat sendiri kat post office....

Lesen aku buat setahun je...charges buat lagi RM2.00...delivery cost plak RM5.00 untuk kawasan Lembah Klang...tak teringat plak aku nak buat 2 tahun ke atau 3 tahun...berbaloi² sikit ngan cost² yang dorang dah tetapkan....

Kena perli plak tue ngan bapak aku...hehehe..."bagi abah 5 inggit tue abah g tolong buatkan"...hahaha...sorrylah abah...tak tercapai dek akal...budak yang antar tue plak dok Sg Plong...dekat je so senangla dia cari...smpat lagi aku usha muke mamat tue...not badlah...hahhahaha...







Free Signature Generator

6 comments:

A N A K - A N A K K U said...

ra aku sokong bapak ko, asal x bg jer bapak ko tlg buatkan...xpun meh bagi kat aku, aku mintak tlg adik ipar aku watkan...dia keje jpj

Unknown said...

guna myeg memang senang dan cepat.. aku pn guna jugak!

Zura Tahir said...

erm...tuelah...bapak aku ckp br aku terpk...hahahahha...ceh

Zura Tahir said...

mmg senang zie..tp kekdg pk 5 inggit terbang...baik aku g sendiri...5 inggit boleh buat belanje aku makan tghr...

siti said...

salam ziarah...sekrang ni semuanya mudah kan

Zura Tahir said...

yup...mmg mudah..that y org skrg pun dh jd malas...hahhaha