Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, May 22, 2010

Info BE Dari Pemerhatian Aku Sendiri...Kehkehkehkeh

Assalamualaikum....





Wow...marveles di situ...hehe...pepagi nie sesaja lah nk check my nuffnang...sekali bertambah lagi satu iklan BE...terus ko panjat kesyukuran yang teramat sgt...hehehe...poyoooossssss....terase nk buat kenduri plak...hahahaha....


Okey nie ape yang aku perhatikan lah sepanjang aku dapat BE nie..mcm lama sgt dapt BE...first, iklan yg kite dapat tue akan terus melekat kat blog kite....second klau ade iklan lain turut melekat kemungkinan itu iklan untuk BE kite.....


Ini dari pemerhatian akulah untuk blog aku...org lain aku tak tahulah...lagi satu duit BE dari hari kesehari akan bertambah.....ini apa yang aku nmpak dlm blog akulah...mungkin info nie bleh krg guna pakai untuk tahu BE korang ke...hehehe....

>>>Maafin saya andai kata info ini tersasar dari kebenarannye...ceh..




Free Signature Generator

8 comments:

ardinihumaira said...

^___^ BE kena jaga bebetul.. dia suka merajuk tau kak.. hehe...

zh-ena said...

aku dah jarang buka akaun nuffnang aku ra..takder masa
buka blog dan singgah blog member pun syukur alhamdulillah

Zura Tahir said...

ooo..ye ke...alamak kena jaga hati dia plak...

Zura Tahir said...

okeylah jgak krg adelah jgak intenet kat umah...aku harap kat opis jelah na..sabeb tue aku kena rajin sikit...hehehe..

Artzlizan said...

tahniah..tahniah

Zura Tahir said...

toche toche princeduyong

saya_arief said...

BE aku da balik umah mak dier..
majok..

Zura Tahir said...

g lah rujuk balik...hehehe