Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, May 18, 2010

Sudah Pun Dimiliki

Assalamualaikum...

Akhirnye piala Thomas & Uber melabuhkan tirainye ahad baru nie...dengan kemenangan berpihak kepada china untuk piala thomas dan korea untuk piala uber....piala thomas adelah kemenangan ke-4 berturut² buat china...manakala piala uber kemenangan pertama korea...

Kecundang skuad negara kita bile tewas straight set untuk bagi kemenangan pada china....seolah² dorang menang mudah...erm...pape pun aku rase china pasukan terbaik buat masa nie sbb drg punyai pemain yang bijak merencana permainan...

Aku terkesima jugak tgk cara drg menguasai permainan...seolah² berlawan ngan kanak² je...tapi bukanlah aku nk memuji melangit ngan skuad drg...tapi pada aku adalah elok klau skuad kita belajar dr kesilapan...dan yang utama carilah pelapis....




Milik china ngan korea...






Free Signature Generator

2 comments:

TS Frima said...

hhuhuhu...
Indonesia pun kalah... T_T

Zura Tahir said...

nak buat cm ne...dh nasib drg lagi baik dr kite...