Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, May 24, 2010

Dari Tmn Layang² Ke Tmn Riang Kota Damansara

Assalamualaikum...

Hari sabtu masa kat opis aku call adik aku nak ajak dorang pegi taman layang² kat Kepong...saje nk beriadah...lagi pun dh lama sangat planning tapi tak pnah nye jadi....so harap² kali nie jadilah...so aku decide pkul 4 bertolak dri umah...

Aku pun terus balik umah kakak aku...bgth kakak aku n aku tido kejap sbb ngantuk...pastue dlm pkul 330 aku ngan kakak aku bersiap terus balik umah mak aku....sampai je dorang tak siap lagi....adoooiiiii...membara jugak...

Pkul 530 baru bertolak dari umah...mood aku dah down nk pegi...mule lah aku tarik muka masam...dalam kete aku senyap je...tak nak cakap pape...adik² aku, dorang tak de nye nk memujuk...menyakitkan hati aku lagi adalah...ggggggggrrrrrrrr...

Hehehe....ngan ktorg tiada istilah memujuk kalau merajuk....lantaklah kat situ....last² aku baik sendiri...taman layang² bertukar ke taman riang kota damansara....berangin je aku...sampai je terus cari port nak makan...

Dapatlah port tepi tasik.....dok makan² sambil tgk org berjoging...ape daaa...org dtg nk bersenam ktorg nk mengenyangkan perut...pastue dorang dh tunjuk muke bosan sbb ngadap tasik...geram aku tak abis lagi, aku suruh dorarng minum air tasik tue...

>>>Satu ari nti pasti aku akan pegi taman layang² tue jugak...layanlah gmbar kat bawah nie....


Muqri....


Wiyah & Muqri...


Budak botak Zana...


Ngan mak dia....


Mcm orang sakit kaki...





Budak bertuah nie pakai kasut aku....berkenan nau ngan kasut aku tue...



Aksi lasak Zana...kena pegang kaki dia...klau tak....





Dorang tgh tgk ikan....kasut aku Muqri dah pakai so dok je lah snap gmbar...



Air tasik nie aku suruh dorang minum...mcm air teh tarik...hahahhaaa


Dorang tgh bg ikan makan karipap....hahaha...



Free Signature Generator


2 comments:

Unknown said...

la.. ko teringin nk g taman kepong tu ke ra?? nape lah x ajak kami? idah pun tengah cr kawan nak beriadah tu.. die nk g taman berjogging.. jom ra!!

Zura Tahir said...

aku xnk berjoging...just nk jenjalan je...