Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, June 24, 2009

Cuak Sat

Assalamualaikum....

Haa...cuak ko sekejap....mana tak cuak...hajat dihati nak cari b/ground untuk blog nie...konon²nye dah expert lah...sekali terpilih yang 2 column nye...meraban nak betul kan balik....tapi nasib baik lah menjadi balik....

Dengan skill² yang ada....akhirnye berjaya jugak aku back to normal....ditambah dengan combination warna yang agak² sedap sikit kot mata memandang...hehehhe....orang tak de keje memang cari pasal...godeh sana godeh sini...haaa dapat ko...lain jadinye....

Nak letak b/ground macam belum ade perasaan lagi...tengok kosong je memang nak letak b/ground...so menyinggah lah korang kat blog kosong aku nie...bak kata orang belum ade wang mahu beli perabut...hehehe...

Free Signature Generator

4 comments:

zh-ena said...

sama la aku pun bila la nak buat b/ground muka sendiri..kena tggu mood ader jap

Zura Tahir said...

leh la kite buat sama²

iman said...

erm...camner nk tukar, tnp hilangkan widget? penatlh nk wat lek

Zura Tahir said...

erm...sbnarnye aku sendiri pun xth...wahahahahha...