Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, June 9, 2009

Kuih Donut

Assalamualaikum....

Hahahahhaha...pepagi lagi aku dah buat sorang mamat nie cuak....mana tidaknye...tadi on the way ke opis aku singgah beli kuih kat depan sek subang bestari.....elok je aku parking kete kat tepi ada jugak satu moto pun parking depan kedai tue....

Lenggang lenggok aku berjalan smpailah aku kat tempat kuih....tgk² xbyk pun kuih...kuih favourite aku pun tak de...sikit lak kuih makcik nie....selalunye ade roti goreng sardin, popia sambal...karipap inti sardinlah, karipap inti kentang lah...kuih pau lah....

Hari nie yang ada cuma kuih donut...apam...cucur udang...kuih koci...n kasuwi.....erm...tak selera....yang boleh membuat aku tertarik kuih donut je....so aku ambillah kuih donut...kuih donut tue pulak tinggal empat aje...so aku ambillah 2 keping...sbb mamat tue dah usya² kuih donut tue...

Aku ingat nak ambik 3 biji biar mamat tue ambik kuih lain tapi tak pelah...tinggalkan lah 2 biji...dalam hati aku dah sengih macam kerang busuk....cuak jugak mamat tue.....cepat² dia ambik sepit terus sepit kuih donut tue....hahahaha.....ialah kuih yang lain tak menarik minat langsung....muke tensen je mamat tue....hehehe...

Free Signature Generator

No comments: