Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, June 5, 2009

Lunch di Salak Jati Pulak

Assalamualaikum.....

Semalam aku lunch ngan ena.....ena bg aku choice tuk pilih kedai mana nk makan...ena tnya aku gak nk makan ape...almaklumlah ena nk belanja aku...time kacih ena....mudah²an rezeki ko bertambah murah... :) ...oleh kerana aku xde mengidam pape makanan so aku xdelah kesah sgt....ena tnye gak nk mkn fastfood ke atau biase²nye...aku decide mkn biase² je lah...agak² dua² dh setuju...ena suruh aku pilih tempat lak...

a) Jabina
b) Shan Cafe
c) Mak Uda (selera timur)
d) Sejati (sebenarnye salak jati)

Kalau ikut keselesaan prefer lagi Jabina tp dek kerana aku xpnah dgr nama restoran Sejati...so aku nk try lah...rehat je ena ambik aku kat opis....naik kete company dia toyota unser....bile dh smpai situ brlah aku th rupenye ena salah sebut nama restoran tue...hehehe...smpai je mmg totally org xde...ktorg first customer.....nk th pe ktorg order....jeng jeng jeng....



Ena - air laici
Aku - Sirap Bandung



Ena nye nasi goreng belacan



Akunye nasi goreng paprik



Inilah aku.... :D ini posing cara xsengaja namanye....ala² tangkap muat je...


Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

heheheh baru aku perasan..label kat bwk ko tu ko perli erk..salah ckp erk

Zura Tahir said...

hehehe...jgn mare