Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, June 16, 2009

Keretakuuuuuuuuuu

Assalamualaikum....

Td pas lunch aku terus menggerakkan diri aku melangkah masuk kete menuju ke CIMB Subang Airport....sbb....sbb...loan ASB aku dh approve....dlm seronok² tue sbenarnye aku berduka...sbb pasnie xleh lah nk berboros²an....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaa......dh tmbah satu lg beban kat kepala...larilah budget bulanan aku....

Org ckp bersusah² skrg bersenang² kemudian...tp aku nie memanjang je sangap....xpelah...whatever pun alhamdulillah sbb blm lg lah ke tahap perut xberisi....duduk umah mak bapak jd senang lah kejap....mkn pun free....tp free free pun, duit kena gak bg hujung bulan.....

Byk lah sungguh dokumen yg nk kena sign...lenguh betul....sign pun dh jd lain dh dek kerana byk sgt.....nasib baik officer dia friendly.....klau g CIMB S.Airport nie...mmg bercinta bile nk parking....tp td alhamdulillah ade kosong....

Masa dlm bank tue...adelah sorang budak lelaki nie...bising betul...terjerit²...eeeeeee...mcm bank bapak dia lak....yg mak dia bleh plak tue diam kan je pi'il anak dia...klau dpt kat aku....aku halau je....bingit telinga.....yg guard tue pun pandang semacam je...ialah klau setakat bising je xpe...nie siap usik brg dlm bank tue....titik tangan tue kang br th...

Dah selesai urusan sign menyaien....aku pun nk g ke kete....sekali aku tgk kete aku ada bekas gesel....eeeeee....terbakar nye hati aku....kete aku tue br aje repair.....uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....bodoh tul lah....mase parking tue sebelah kete aku mmg kosong...sbb xde satu kete pun yg parking kat deret sebelah tue......

Geramnyeeeeeeee.....GGGGRRRRRRRRR

Kalau xde kete wira marron kat sebelah tue mmg kete aku xbercalar.......sakit nye jiwa raga aku.....sape lah yg bengong sgt....nk salahkan kete yg gesel aku tue pun xleh gak....salah wira marron tue...yg dia parking sebelah tue sapa suruh.....kan jln dh jd sempit....eeeeeee....




Nielah budak tue....tarik telinga kang

Free Signature Generator

2 comments:

Puteri Satu said...

Wa.... mesti ujung tahun ni dapat banyak dividen... syoknyeee... leh banjer akak..hiks...

Zura Tahir said...

uuuiiii...br g sign aggrement kak oi..:D