Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, June 20, 2009

Jom Makan Sate

Assalamualaikum...

Tak pasal² aku kena buat entry psl Satay Station.....dek kerana Imah nk map ke sana...send by email tak dapat...send by YM pun tak dapat...last to last nie last alternatif...buat entry so bolehlah dia print map nie....

Satay Station nie owner dia ex-opismate aku...Kak Nor namanye...actually aku tak pernah lagi cuba...tapi akan kuusahakan untuk smpai ke sana....Kak Nor nie memang talented memasak....aku suke dia nye kueh tiow goreng...kedai dia nie just jual specially satay dan mee rebus....

Dengar cerita dia nak tambah lagi menu....Satay Station nie dha ada dua branch yang sudah beroperasi...Kg Pandan dan Ampang Waterfront....akan dibuka behind Tesco Extra Shah Alam.....kepada penggemar sate pergilah try di Satay Station nie....



Handwriting map...so pefaham jelah..ketidak fahaman membacanye...

Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

heheheh kelakar la map ko ra..mau sesat klu aku tgk :p

Zura Tahir said...

hehhe..map dr mber aku tue...