Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, June 24, 2009

Nikmatnye Tido

Assalamualaikum.....



Pinjam gambar jap erk...tak kan nak letak gambar sendiri kot....

Syokkkkkkknye dapat tido sekejap tadi....dapat lena 5 minit pun jadilah....tadi lepas makan aku makan ubat dulu...sekali kena ubat tue terus mata aku pun macam irama malaysia....mase ade lagi 10 minit so tido la sekejap....lena tue lena jugak walaupun dengar "sok sek sok sek" suara member aku tengah berborak....

Kalau dulu abis je makan aku still lepak dalam bilik makan sampai pukul 2....lah nie macam tak de hati je nak dok lama² dalam tue.....abis je makan terus keluar....kalau mengantuk sagat tue yang dapat tido jap....kalau tak pun tengok email ke...jengah blog orang ke...masuk website sini website sana...

Ingat nak ajak ena rehat sama...dia pulak tak boleh sebab nak kena keluar pergi buat TT....pastue dia kena pergi showroom dia pulak...memang bizi women betullah dia tue kalau boss dia tak de opis....mana tak bizi, sabtu nie boss dia nak balik....so kena perabihkan keje sebelum bos dia menyalak...

Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

aku dulu time ngatuk tak ingat tapi time tu plak bukan waktu lunch..aku msk toilet pastu tido dlm toilet..

jgn rasa geli lak, bersih tau toilet kat opis kami nie..kat eon dulu la

Zura Tahir said...

ya allah...boleh aje ko tido kat toilet...ish ish ish