Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, October 16, 2009

Bercinta Nak Buat Keje Nie

Assalamualaikum....

Pepagi nie aku settelkan keje filing mengfiling nie...dh byk sgt dlm tray tue dokumen² yg nk di kemaskan...naik rimas mata aku nie.....nie stok tuk seminggu nye dokumen...adooooiii...lelah lah aku pas nie...

Keje filing nie aku buat time mood aku rajin...atau time mata aku nie dh semak memandang...atau plg x pun aku akan set kan ari sabtu aku akan buat keje satu nie sbb sabtu kebiasaannye xbyk keje...


Dokumen yg dh merengek mintak di filing...


Alat tuk aku tebuk badan paper nie...jaga ko paper...aku dh gian nk menebuk nie....




Free Signature Generator


2 comments:

Unknown said...

atleas ko bercinta gak ngn kerja ra oi.. aku ni, dh mals nak kerje.. camne?? tolong skit.

Zura Tahir said...

berenti jelah zie ooii