Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, October 14, 2009

Habis Jugak

Assalamualaikum...

Haaa...krg suke x buah nie...buah rambutan gading...belakang umah aku ade satu pokok rambutan nie....smlm balik² je dh di kait buah nie...adelah dlm separuh bakul baju tue...mmg byklah...so..aku bwklah ke opis...ambik ko...tinggal nie je..

Rambutan gading nie mmg ramai suke...bos cina aku kejap² rembat makan...xkesahlah..jnji bende tue abis...mmg aku bwk tuk mkn pun...rambutan gading nie mmg sedap compare ngan rambutan merah...tp pulasan lg sedapppp...




2 plastik aku bwk tinggal kulit...lg satu plastik totally abis dah...ngan plastik² sekali...




Free Signature Generator



8 comments:

BULLET said...

kak, kalau saje2 nak buat saye terliur mmg saye marah. oleh itu sile bagitau kat mane umah akak. saye nak makan gak rambutan tu. pleaseeeeee....

Zura Tahir said...

th sg buloh...th area paya jaras...klau th compom leh jumpe rambutan gading di rumahku...hehehe...

BULLET said...

pergh, kemain jauh lagik. xde yang dekat2 ke?

zh-ena said...

rambutan gading memang aku suka

Unknown said...

wahh..
cam bes jek..
ngan plastik2 pn abis skali..
dasat3..

aik bullet..smpai nk g umah tuh..
mmg terliur abis tuh..ekeke

Zura Tahir said...

bullet...klau nk dekat nti akak bwk pokok sekali...haa..tanam lah ko kat laman umah...

ena..ko pun suke na...aku suke gak tp sbb senang dptkan so xlah xcited sgt nk mkn tue...

huda..ngidam kot bullet tue huda...smpai terliur plak dia...

~ain said...

ui.. rambutan kuning kegemaran mak saya.. hehhe

Zura Tahir said...

ye ke...sedap ain rambutan gading nie...