Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, October 5, 2009

Sambil Menyelam Minum Air

Assalamualaikum...

Lagi sekali aku ceroboh gmbar dr ena...mase nk beraya kat umah imah nie...dan dan tuelah hset aku abis battery...so xdelah snap dr hset aku...gggrrrrrr....terpaksalah jd penceroboh terhormat kejap...hehehe...

Hari sabtu ari tue ktorg planning nk visit sekali gus beraya umah imah yg br je dpt baby boy....Mohamad Hadziq Ishraf....yg beratnye 2.9 kg pd...asal tetibe aku leh lupe plak date nye....tp bape hari sblm raya lah...aku ambik ena.....nk th nape aku ambik ena...bacelah blog makcik nie....



Nie mase memulekan perjalanan...tgklah tangan umairah tue...pegang gear kete aku tue...


Inilah budak kecik yg ktorg visit tue....lebat rambut dia...tido aje kejenye...mcm mak dia...hehehe..



Aku dukung Fatin...ank zie...aloh aloh aloh...nangis plak dia..



Ape yg aku pk kan...?erm...aku tgh pk kan jawapan yg aku nk bg pd mak imah bile dia tanye aku bile lagi...hehehe..



Mmg ade udang d sebalik mee...dia nk pegang stering aku rupenye....patutlah depa tangan nk kan aku...tp umairah nie sporting...cepat mesra...xtakut org..pdhal bknnye selalu jumpe aku...



Free Signature Generator

6 comments:

zh-ena said...

tu lainnya bdk klu mak yg jg ngan org lain yg jaga..

klu bbysitter yg jaga mmg tak takut nga org punya la..

LEMONADE said...

uyooo...rmai btol baby kat cni..

Zura Tahir said...

a'ahkan...klau babysitter jaga bdk leh depend...

Zura Tahir said...

mmg ramai cikgu elis...tuan punye blog je xde baby lg....hehe

~ain said...

haaaa... senang nak jaga umairah.. tak takut kat orang...

Zura Tahir said...

itulah...tp abis satu umah dia merayap...