Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, October 14, 2009

R.I.M.A.S

Assalamualaikum....

Aku bengang btullah...aku nie bkn d kalangan org glamor atau org mencari glamor....tp dpt msg say hi n nk kenalan....dr mana ntah dpt nbor aku pun xth...bile tnye xnk jwb...geram betul...ade je makhluk yg suke pas-pas nbor org nie...

Ape dh xde keje lain ke...kekdg tue rase rimas gak bile org dpt nbor kite dr sumber yg kite xth...bknlah nk ckp diri ini di minati...tp kdg² tue cm xselesa...pnah dulu aku sntiasa d perhatikan oleh seseorg...chewaaahhh ayat...takut tau...

Yang sbnarnye aku xsuke cara perkenalan cenggini....kite xth ape niat org tue...betul ke tidak info yg dia bg...ikhlas ke dia nk kwn ngan kite...sume tue kite xleh nk duga....rasenye cm misteri sgt...bahaya sbnarnye kenal cara cenggini...

Bile cite psl perkenalan cara cenggini teringat mase dolu²....aku ngan BF aku dulu pun cm nie gak...dia xnmpak muke aku tp tergerak bg nbor phone dia kat aku...heran lah kan...lama² ktorg berkawan n terus declare...

Tapi seriklah nk kenal cara cm nie lagi...dek kerana nk kenal muke dia aku bleh ajak dia kuar pd pkul 9 lebih...waktu malam...seorg diri...bayangkan....klau lah dia jahat xke naya aku...tp alhamdulillah...dia mmg ikhlas nk kwn ngan aku....klau x cm ne leh couple...

Hehehe...kan best klau kite berkawan br serius...kenal hati budi...walaupun itu xmenjamin yg kite betul² kenal dia 100%...sdgkan umah tangga dh 10 thn pun blm tentu husband & wife tue mengenali sesama sendiri....payah kan...


Free Signature Generator

6 comments:

lannida said...

betol tuh ra... dulu pun aku ada soran x bf. aku declare through the phone jek. nasib baik bile jmpe, muka bukan pecah ghumah. nasib baik dia pun bleh terima aku seadanya. lama gak kami couple. tapi biaselar... manusia tidak pernah puas. setelah jumpe orang lain yg maybe lebih best sket dari aku... aku pun ditinggalkan. nasib bek jmpe hubby aku skang nih... dapat gak twins.. kalau tak, mau membujang smpi ke tua...he..he..

Zura Tahir said...

dasat cite ko nie da...

Unknown said...

erm...stuju tu...

kenal cara cmtu x bape secure la...

tp kdg2 benda-benda camni leh jadik pengalaman...

Zura Tahir said...

setuju tue...tp nk kutip pengalaman kenalah tempuh susahnye dulu

zh-ena said...

kenal dulu la hati budi msg2..nak jumpa aku syorkan jgn la pergi sorang2..bahaya tu..nsb baik la BF ko dulu baik jea orgnya klu tak memang naya ajer la

Zura Tahir said...

hehehhe...sbb tue aku sayang...peace...:D....itu kesah lama