Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, October 22, 2009

Tag Dari Mr Bullet

Assalamualaikum...

Tadi masuk blog Mr Bullet....sekali ade tag...dia tujukan kepada sume followers dia..so teruja plak nk buat sbb tag dia tue TERPALING menguji minda aku nie haaa....

Jawapan :

Ape yerk...rase² nye cm ade tp xth ape word nye....

Kat kg kite tue xde samseng...sume nye baik² belaka..so xdelah anak dara kena kacau...hehehe..

Klau si dia merenung tepat ke arah mataku...seram je rasenye...

Mungkin org akan berkata dlm hati "Sape yg buta sbnarnye nie"...wakakakaka..

"Baik budak tue...diam je"...wah hal dialah hantu....

MAS...nama org like Mastura..atau jongkong emas

Kucing...

Persamaan Mat Kacau & Mat Rock...dua² ade MAT..of courselah lelaki dua²nye...

"Mak xde duitlah.."...hehehe

Aku TERPALING suke tag sume followers aku...so buatlah ye.



Free Signature Generator

5 comments:

zh-ena said...

soalan dia per ra

Zura Tahir said...

sesuke hati nk tag org tp malas nk copy soklan sbb soklan dia pnjang sgtlah...jenuh nk taip...ntilah aku bg soklan nye...sengal btul aku nie....

BULLET said...

hahaha, ko mmg sengal...suruh jek dorang tengok soalan kat blog bullet...anyway, thanx buat...sebarkan tag itu ke seluruh malaya...

Zura Tahir said...

dah..org dh buat entry tuk soklan tue...hehehe...jgn risau dlm mase sejam dua nie mmg meletoplah tag nie...☺

Zura Tahir said...

dah..org dh buat entry tuk soklan tue...hehehe...jgn risau dlm mase sejam dua nie mmg meletoplah tag nie...☺