Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, October 20, 2009

Mengimbau Kenangan Keje Di Jusco OU

Assalamualaikum...

Lepas dpt diploma lama gak aku tanam anggur...org lain dh mcm² pengalaman ade...aku terhegeh²...oleh kerana nk pengalaman aku try keje kat Jusco Bandar Utama...sbg Sale Assistant je...sbb no experience...

Untuk sementara nk dpt keje lain kan aku keje lah....tp aku keje pun xlama just 7 bulan je....pastue berenti n xlama pas tue mber aku rekemenkan aku kat opis dia ade kosong...so xtunggu lama lah kan...try alhamdulillah dpt....




Aku ngan cashier team...




Dua org nie mber plg rapat mase aku keje sana...mber aku yg ppuan tue nama dia Zuraidah...ktorg pgil dia Zu'ar...ade gak org pgil dia Zura...aku call dia Zu'ar sbb nti sama plak nama ngan aku...drg pgil ktorg kembar....mber lelaki aku tue Din namanye...drg berdua nie satu department...




Zura & Zu'ar


Zura & Din...


Zura, Din & Zu'ar....mase nie aku dh berenti keje...drg saje nk luangkan mase ngan aku tue yg aku dtg sana...



Free Signature Generator

No comments: