Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, January 20, 2009

Demammmmmm

Assalamualaikum w.b.t.............

Smlm aku m.c...demam....dh mcm rutin lak....sebulan sekali mesti ambik m.c....asal erk...?bln lepas 2 kali demam.....muskil nie.....klau selesema sure aku demam punye.....aku rase lah kan mesti aku byk minum ais kat umah kakak aku lah....ialah mana x byk aku minum...air sarsi tue beb....kena lak ngan ais...mmg lupe dunia lah....

Ari nie dtg opis keje berlambak atas meja....xbolehlah nk cuti atau m.c 1 hari mesti byk keje.....rase geram tue ade gak tp "cool zura....ko tue demam lg".....pelan2 aku susun keje aku supaya teratur rapi....agak² dh susun, aku set keje ape aku nk buat dulu....ini je ke cite aku.....rase malas lak nk up date....nti sambung balik lah....xde mood lah..

2 comments:

iman said...

imanpun demam, iman rase iman berjangkit ngan acik zura lah.....pembawa virus nie acik zura....;p

Zura Tahir said...

laju aje bg komen....aku kah d persalahkan...