Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, October 17, 2014

Cadbury Ambil Hati

Assalamualaikum....

Petang tadi dapat sesuatu dari ClubCard Tesco.....dapat voucher penjimatan dari Cadbury...hehehe...nak ambik hatilah tue....sejak isu bab dalam cekelet tue...aku dah out of my mouth dgn cadbury nie...kalau tak sebulan sekali mesti cadbury...

Sejak isu halal cadbury diragui...aku dah rasa loya tekak nak telan...bagi aku isu halal nie seolah2 dipermainkan oleh JAKIM...ini tak sepatutnya berlaku....isu haram halal nie adalah hukum Allah s.w.t...tak boleh sewenang2nya kita dalih2....

Apa pendapat korang...???


beli 2 bar cadbury jimat rm5.50....


logo halal yang buat mata buntang sekejap sambil ketawa....


siap tunjukkan peraturan2 bagi memastikan ianya diyakini ramai....
🎶aku sudah tidak percaya padamu lagi🎼

~ zura ~

2 comments:

mama eija said...

Haha.. kelakar la sis ni.. sy pun da lama tak mkn.. skg da ade ank sorg kurg minat dark choc.. poyo je kn hihi

Zura Tahir said...

hehe...yelah...ingat kite nie kemaruk sgt