Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, December 19, 2014

Ragam Anak

Assalamualaikum....

Tak tahu nak buat entry apa.....saja nak upload kehidupan anak tersayang dalam blog nie...."blog mak saya haruslah ada cerita saya..."...alhamdulillah anakandaku dah setahun sebulan esok....syukur sangat....

Macam² perangai dah mula dia tunjuk....dah pandai panggil 'abah' dengan jelas tapi jarang panggil 'mak'....jeles hokey...hehe...yang buat aku lagi jeles...dia pandai panggil 'aid' sepupu dia yang baru 2 bulan siap dengan irama bagai...huhuhuhu....

Dah pandai memanjat....jalan masih berpaut²....dah pandai merangkak sampai ke dapur cari aku....ish ish ish....macam manalah aku nak keje balik nie...sayangnya nak tinggalkan dia walaupun adik aku sendiri yang akan jaga dia nanti.....erm...



dah pandai duduk kat baby chair...senanglah mak nak makan....


suka dapat duduk kat car seat adik Aid...


sepupu dia Aid ngan Abe Daniel....semangatnya kalah anakku....nak mandikan pun dah tak larat....

~ zura ~

4 comments:

Dkna Abza said...

Nape gambar atas tu nampak sedih? Merajuk ke?

Ps : tom tu rm45

Zura Tahir said...

hehe...dia mmg muke cenggitu...owwwh...rm45 ye...tq dkna...

~aSHa~ said...

lama betul tak singgah sini yerk..
dah ada baby...

Zura Tahir said...

Yup asha...dah setahun dah pun...hehe