Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 4, 2014

Rezeki Bulan Lepas

Assalamualaikum...

Sejak join shaklee bulan oktober tahun lepas...dan sejak betul2 aktif bulan april tahun nie...inilah order yang mengujakan aku...hehehe....

Alhamdulillah dengan berkat usaha....doa...sedekah....order masuk dengan galaknya bulan lepas...lagi2 pulak...order masuk pada pertengahan bulan....

Masuk pertengahan bulan hati aku dah risau...sebab order tak masuk2 lagi nie...akhirnya dengan kuasa....rezeki tue masuk jugak...hilang sedikit keraguan dan kerisauan...

Dapat dua tin esp, set budget kurus-lecithin & herbalax, set kulit-gla complex, & vita C plus, set budget kesuburan-gla complex & alfalfa complex, 5 tiub herbal blend, gla complex dan carotomax....

Dapatlah jugak merasa bonus buat kali kedua...sesapa kawan2 blog yang nak order set2 tertentu bolehlah hubungi aku ye...nak konsultansi free pun aku boleh bagi....yang nak jadi ahli pun di alu2kan...

Zura
Sg buloh shaklee distr.
✉ 012 2217 442


~ zura ~

2 comments:

tirana aduka said...

salam
Salam kenal dari tirana aduka
Terima kasih sudi dtg blog ta

Zura Tahir said...

Salam kenal jugak...