Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, November 12, 2015

Bahasa Rahsia

Assalamualaikum....

Zaman belajar memang moment yang paling manis....moment yang paling diingati sampai bila-bila....memori dengan kawan sebaya boleh di kenang bila memasing meningkat dewasa....

Masa aku study kat KPM dulu...macam2 kenangan terpahat dalam hati....salah satunya bila belajar bahasa F dan M...semalam saja aku mengulit kenangan dengan geng whatsapp Mohabatein....

Mesti korang pelikkan kenapa nama group tue Mohabatein....hahaha....yang pasti masa dulu member2 aku suka nau layan cerita hindustan Mohabatein lakonan Amithabacan tue...itulah yang tercetus nama group tue....

Bahasa F atau M nie memang aku tak berapa expert...lagi-lagi kalau orang bercakap bahasa tue...confirm aku ternganga blur...roommate aku dua orang expert cakap bahasa F ngan M nie...

Meh kita baca apa yang kitaorang bualkan...hihihi...






Hah faham tak...???

~ zura ~

No comments: