Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, May 31, 2017

Kebetulan Yang Best

Assalamualaikum....

Pagi tadi dok godek-godek blog...dok baca entry-entry lama....sekali tu perasan entry yang ni....kebetulan yang TERSANGAT best...hikhik...ye lah kan...petanda tu Allah dah pun bagi cuma sebagai manusia kita bukanlah peramal tepat...


Entry ni begitu mengujakan sebab nombor feveret tersemat rapi je...hihihi...20 July, 20:07...dan lagi mengujakan bila yang komen tu nama dia Hanim...sapa Hanim dalam hidup aku...???


Tadaaaaaaaa....inilah Hanim dalam hidup aku....anakanda tersayang...komen tu tahun 2010...tiga tahun kemudian hadirnya Hanim sebenar dalam hidup aku....

>>> aku rasa macam pernah je buat entry pasal ni...ermmmm...

~ zura ~

2 comments:

Travelog Sunyi said...

lamenye tak jenguk sni...
zaman2 blogging dlu syok kan..smpai bole jd kawan btul.. :)

Zura Tahir said...

Kan...berkawan dr blog bawa ke fb...