Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, February 17, 2009

Putus Cinta

Sakitkan bila kita putus cinta....

Klau krg putus cinta ape krg akan buat...?

Adakah krg akan tutup pintu hati krg untuk selama²nya atau terus cari pengganti..?

Ape pendapat krg bg org yg mudah terima org lain selepas dia putus cinta....?

Adakah krg akan meratap je peristiwa sedih tue...?

Adakah krg akan terbawa² smpai ke opis....?

Adakah krg akan tersenyum atau menangis bila teringat kan peristiwa yg krg lalui ngan si dia....?

Soalan nie aku tujukan kepada mber aku yg pnah ade pengalaman putus cinta tp klau xde buat² ade lah erk...jnji krg jwb soalan aku.....

3 comments:

Zura said...

Woi komen lah dh boleh dh

ZH - Ena said...

time aku dulu frust menonggeng la gak..asyik ingat kat dia ajer..pdhal aku yg clash ngan mamat tu..

tapi kan sng ajer try buat solat istikarah tgk btl ker mamat tu calon suami kita, klu 3 kali buat n confirm bkn muka mamat tu yg muncul mmg sah la takder jodoh..

mula2 mmg la sakit kan..asyik nak nangis ajer..bila teringat ajer kenangan lama nangis gak..mmg nangis ajer la..tapi kan klu dh ok dgn sendiri kita akan buka hati kita utk bercinta semula..

tak caya try la..

Zura said...

hehehhe...komen yg bagus na