Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, March 12, 2015

Masuk Wad

Assalamualaikum....

Semalam dapat berita anak buah aku Farid admit ward sebab batuk berterusan...alahai kesiankan kalau baby masuk ward nie....dia baru je berumur lima bulan...walaupun kesian tapi comel...hehe...

Teringat masa anak aku admit ward selama dua minggu selepas dilahirkan...memang nekad akan pantau kesihatan dia lepas discharges....serik wooo....dan alhamdulillah....walaupun dia senang kena demam tapi belum sampai ketahap kena tahan ward dan guna neb....

So bila je dapat berita terus mak aku ajak aku dan suami pergi melawat...oleh kerana bapak dia keje di KPJ Damansara...makanya dia di tahan di KPJ juga....satu yang best KPJ nie...bebas waktu melawat dan budak-budak pun boleh masuk....itu yang laju je aku pergi....


Punyalah aktif walaupun tak berapa sihat...


Hah tido dalam baby court...


Budak nie dah pandai meminta...nampak je belon terus melonjak nak belon...bapak dia layankan je...anak baru sorang...belon tue dia yang pilih...suka bila dah dapat...


Senang hati tido kaki bersilang...hehe...

~ zura ~

2 comments:

Zie Madini said...

kesian dia. semoga dia cepat sembuh. aminnn

Zura Tahir said...

Alhamdulillah...dh kurang sikit zie...