Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, December 16, 2015

Bila Anak Demam

Assalamualaikum....

Hari ni anakanda kesayangan demam....lama juga dia sihat...Alhamdulillah...antibodi dia semakin kuat almaklumlah anak pramatangkan...hati risau je....

Bila tak sihat ni...memang meragam je lah gamaknya....mak dengan abah dia dah tentulah tak lena tido...dia pula nak berdukung....bukan dengan aku tapi dengan abah dia..hikhik...(mak sambung tido)...

Dia memang manja dengan bapak dia....mana2 aku perhatikan, kalau yang sulong perempuan memang akan manja dengan bapak dan sulong lelaki pulak dengan mak...siapa setuju...???

Semoga anak mak cepat sihat....boleh kita bergaduh2 manja setiap hari...



Nak tido pun kena ada gaya....lagaknya seperti memikirkan masalah diri je...hihihi

~ zura ~

2 comments:

Nafira usof said...

moga cepat sembuh yer sayang~

memang susah hati kalo anak x sihat. nak keje pon x senang.

Zura Tahir said...

T.kasih acik nafira...