Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, December 7, 2015

Santai Di Dataran Shah Alam

Assalamualaikum...

Lepas dah buat pop corn...malam tue kita orang bergerak ke Shah Alam...kita orang pergi 4 keluarga...aku, adik aku Izah, Yan dan Seha...

Seronok bawak budak2 je...bagi dorang main belon sabun...bukan kata budak2 je...orang tua pun seronok...kihkihkih...ramai yang datang bersantai bawak anak2 kecik...

Masa nie duit mak bapak kopak...anak minta memacam...sebab banyak orang berniaga mainan....mesti dorang ingat mainan tu free kan...hehehe...


Masa baru sampai...maaf lah ye...gambar tak clear...almaklumlah...phone murah...


Warrah (anak Yan) kiri dengan Teha (anak Izah)...


Adik aku Izah dengan Amin...


Jiyah (anak Izah)


Budak2 main belon...


Ini anak den...bagi dia pistol belon sabun je...


Tak puas kita refill lagi...sewa batang gelung RM5...refill sabun satu senduk RM1.00...tak tahulah besar mana senduknya...


Lepak dulu...


Aku dengan Jiyah...kena tarik bergambar...tu pasal muka gitu....


Suasana dataran...


Depan Hotel Grand Blue Wave...



Seha...


Dah dapat pistol...dapat lagi yang ni...nie bapak dia yang rajin layan...


Main pun macam renjis halau hantu je...hihihi...



Masa nie dah pukul 12 lebih...esoknya tak keje...tu yang masih ramai tak balik lagi tu...Kita orang tengah siap2 nak balik sebab ada orang nak keje esoknya...

~ zura ~

2 comments:

Nafira usof said...

meriah jugak ye kat situ malam2. selalunye saya lalu jer. jarang singgah.

Zura Tahir said...

Meriah cumanye ari yg pegi tue padang basah...so xboleh nk berlari ke padang...hehe