Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, January 8, 2016

Bercuti Cari Makan

Assalamualaikum....

Ni cerita lama...masa kita orang pergi rumah abang aku di Sg Besar....kebiasaannya kita orang pegi khamis malam so lamalah sikit duduk sana...

Hari sabtu kita orang yakni aku, mak aku, adik aku Wiyah dan anak aku Hanim pegi pekan Sg Besar beli barang sekolah adik aku....sampai ke Sg Besar ko mencari barang sekolah...

Aku macam biasalah duit husband bagi aku guna sebaik mungkin...kikiki...beli barang keperluan....memacam jugak lah aku beli...kita orang shopping kat TF supermarket je...

 Lepas shopping, makan time....perut lapa....makan kat tempat yang mak aku teringin nak makan...sekali sekala...


Hanim dengan ucu yah...




Bahaya betul kalau dia nampak mainan nie...tak nak gerak balek...


Air lemon ais...pilihan mak aku...


Choc blended...pilihan Wiyah....


Hot choc nie pilihan aku...



Kek cheese durian....sodap eh...



Chocolate ape ntah nama kek nie...


Semangat ucu yah potong kek....hihihi...


Aku makan spageti....tercekik tengok harga walhal rasanya biasa je...


Anakku....


Menghayati spageti yang mahe...boleh share dua orang...

~ zura ~

2 comments:

Nafira usof said...

sesekali makan besar takpe lah.
kalo selalu boleh koyak jugak poketnye.

kadang2 harga makanan kat kedai camnih x berbaloikan.
mahal sangat.. huhuhu

Zura Tahir said...

Hehe...rezki kan...