Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, January 13, 2016

Lagi Seorang Beralih Status

Assalamualaikum....

Ahad baru nie kenduri sebelah rumah....bukan orang lain pun...sepupu sebelah bapak aku...meriah jugak lah...ramai datang menghangatkan majlis....

Majlis nie dorang guna katering....so keje tak banyak nak dibuat...agak relax jugak lah...masalahnya rumah sebelah majlis...rumah mak bapak aku yang bersepah macam kenduri pulak....

Kenapa bersepah...???sebab abang aku tolong buatkan pelamin....so dia kumbah segala macam kain dengan bunga...pelamin dorang buat di garaj kereta dia...

Jom tengok sekitar majlis berlangsung...


Pintu gerbang menjemput tetamu....


Ruangan kuih muih, bubur, tapai pulut dan dadih....




Pelamin....


Pengantin sudan berada di pelamin...




Sepupu aku yang lelaki....kahwin dengan orang Perak....


Aku dengan kesayangan....


Nasi beryani...bikin cibir kami sekeluarga...hehehe...sedap....


Dengan kakak Jiyah....


Liyas kiri dengan Abe Daniel...


Dari kiri Jiyah, Warrah, Zaidah, Hanim Dan Teha...


Dengan Teha...sebaya...


Pengantin datang rumah perkenalkan isteri kat mak bapak aku....masa majlis nie...mak aku tak berapa sihat...bapak aku pulak tak boleh nak lama2 kat luar...dia cepat penat...

SEMOGA HUBUNGAN INI BERKEKALAN KE JANNAH...

~ zura ~

2 comments:

Farahain ZFA said...

hai , ain datang singgah sini dan follow awak.
salam perkenalan :)

Zura Tahir said...

Salam perkenalan ain...