Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, March 15, 2016

Bawa Anak Tengok Movie

Assalamualaikum....

Lepas kahwin memang aku tak jejak kaki ke wayang....apa tah lagi, aku terus mengandung....memang tidaklah...almaklumlah...jaga kandungan....hehehe....

Kali nie kita orang pegi tengok kat The Strand...tempat baru...aku je yang baru masuk...orang lain berkali-kali masuk...hehehe....

Tengok cita kanak-kanak....Boboi Boy The Movie....sebenarnya melayankan anak-anak...kalau layan kehendak sendiri...aku tengok cita Munafik...kikiki...kata minar genre seram...

Pertama kali bawa anak aku Hanim tengok wayang....memula dia macam cuak jugak...dipeluk je aku..mungkin sebab sound kuatkan....adalah dalam 20 minit dia macam tue...puas jugak memujuk....

Bila dah biasa...aduii...tak boleh duduk diam...kita orang pergi 5 dewasa 4 kanak-kanak...seat atas bawah...kejap naik atas kejap turun bawah...pening kepala....

Tapi itulah ragam anak tersayang yang buat aku tersenyum...kalau ramai lagi yang join mesti lagi seronok dan gamat...aku kan ramai anak buah yang tengah membesar....


Husband aku jadi tuan besar...dia baru lepas balek keje so aku yang drive...gaya macam nak tido je anakku tue....


Tiket sebagai bukti...kikiki...


Hah sapa berani dengan hulk...tengom adik aku...selamber je...


Baru tawarkan keje kat hulk nie...jadi bodyguard kita orang...





Bergambar sebelum movie start....


Dalam panggung....


Cantik pulak kerusi tue diletak bawah sign TGV Cinemas....tue yang bergambar kat situ tue...

~ zura ~

No comments: