Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, February 17, 2017

Dinner Di Chef Zaini Aman Putri

Assalamualaikum....

Malam bila entah...aku pun tak ingat...lupa ingatan barang seminit....hehehe....my husband ajak makan KFC...sebab ikut selera anak dia....tapi aku ajak makan western....

Sebenarnya anak dia bukan pemakan sangat melainkan kalau dia minta baru betul2 dia makan....kali ni aku ajak ikut selera aku pulak....hehehe...rasa kejam pulak....

Dekat kawasan perumahan atas kampung aku nie ada kedai western....Chef Zaini....boleh tahanlah masakan dia...dengan portion yang banyak berbaloi dengan harga....agak2 ko pelahap memang untunglah makan kat sini....kihkih....

Memula nak cuba kedai makan western lain tapi tutup pulak....meh tengok apa kita orang makan....manalah tahu boleh buat kecur air liur korang....hahaha...macamlah best sangat menunya....alhamdulillah...


Aku order air nescafe tarik, husband order nescafe o ais...anak aku pulak order laici ais...


Spageti olio aglio...portion dua orang nie tau...harga rm10.00...


Masa mula sampai...aku ingat bubur pulut hitam...haha...rupanya mushroom soup...di hidangkan dengan sekeping garlic bread....harga tak ingat...


Anak manja....asik dengan bapak dia je...hehehe...makanan husband aku lupa nak snap...dia makan nasi goreng ape ntah...harga rm6.00...jugak portion dua orang...


Aku rasa kali nie muka aku nampak okey sikit sebab ade bekas bedak DD moist cake nurraysa dengan pearl magic lipstick nurraysa....so tak nampak kusam....aku dah jatuh cinta dengan produk nurrasya...mesra wuduk...sekali guna terus puas hati...

~ zura ~

No comments: