Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, June 19, 2017

Mai Le Buat Biskut Raya

Assalamualaikum....

Kita dah pun memasuki Ramadhan 24....sekejap je Ramadhan nak berakhir....pasti rindu bertandang lagi nanti....cerita semalam....baru start buat biskut....dapatlah empat jenis....

Sekarang ni dah tak macam dulu....dulu berbelas-belas jenis biskut....sekarang tak sampai sepuluh...faktor kenaikan harga barang kot....hikhik....empat jenis biskut kitaorang iaitu biskut coklat cip, mazola, gajus dan popia coklat nestum....

Kebiasaannya....dah hujung-hujung ni kerepek kekacang beli je....tak pernah pun buat sendiri....korang punya biskut dah buat bape jenis...???


Ni masa tengah menerap biskut gajus dengan mazola....


Tangan adik aku menggentil mazola....


Menunggu di bakar....macam projek besar nau sampai dua avon...


Dadih pun hado ko....hahaha...ni tempahan adik aku untuk di bawa ke bazar ramadhan.....


Popia yang baru di gulung....tak banyak pulak popia ni....

~ zura ~

4 comments:

Dhiera nadhirah said...

wow...rajin nyaaaa

Zura Tahir said...

Kenalah rajin dhiera...

Zie Madini said...

rajinnyaaa... zie nanti main "tunjuk tunjuk" jer. hahaha. Tak reti nak buat kek or biskut

Zura Tahir said...

Akk pun xreti buat...kihkih